| Morawski Meble
O tym, jakie zasady obowiązują w naszych sklepach oraz na co zwrócić uwagę przy dokonywaniu zakupów. · O firmie
· Nasze Zasady
· Kariera
|
|
Naszym celem jest zapewnienie Ci pełnej satysfakcji z produktów kupionych w naszych sklepach
Dlatego – dokonując u nas zakupów - pamiętaj, aby:
– Zapytać sprzedawcę o wszelkie szczegóły, dane techniczne i sposoby użytkowania nabywanego asortymentu
– Dopilnować, by w trakcie transportu mebli zachowana została maksymalna ostrożność – zwłaszcza w przypadku paczek ciężkich i zawierających szkło (wskazówką jest etykieta na opakowaniu)
– Zapoznać się z zasadami montażu opisanymi w instrukcji, którą otrzymasz wraz z meblami
– Zapoznać się przed montażem z zasadami bezpieczeństwa
– W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy montażu - zgłosić się do miejsca zakupu, gdzie zapoznasz się z zasadami zgłaszania reklamacji
– Czyścić meble wilgotną, miękką tkaniną lub papierowym ręcznikiem
– W razie wszelkich pytań skontaktować się ze sprzedawcą
– W trosce o zapewnienie najwyższej, jakości naszych produktów współpracujemy tylko z takimi firmami, których meble są dopuszczone do sprzedaży, są bezpieczne,posiadają atesty i certyfikaty.
Zgłoszenia, Uwagi, Zwroty,
Jeśli masz problemy z towarem zakupionym w naszych sklepach należy:
– zgłoś się do punktu, w którym zakupiłeś asortyment
– zgłaszając usterkę w punkcie zakupu:
– przedstawić paragon lub fakturę zakupu
– wskazać i opisać usterkę
– w meblach do samodzielnego montażu, należy:
- znać kolor oraz kod elementu reklamacyjnego (znajduje się w tabeli w instrukcji) lub przedstawić element wadliwy w instrukcji montażu, np. S41-207 (blat komody 150/3S zestawu Natalia)
- opisać usterkę oraz czas i okoliczności jej powstania, np. brak możliwości połączenia blatu z korpusem przez przesunięcie otworów w płycie roboczej – blacie, usterka zauważona przy montażu itp.
|